Живот в здраве, красота, успех!

И най-дългият път започва с първата крачка" Да поемем напред заедно!



понеделник, 25 януари 2010 г.

Ученето като част по пътя към успеха

Здравейте!
От известно време не съм ви писала. Защо ли?! Защото направих грешката да мисля вместо вас, по точно да се поставям на ваше място и също така да си мисля "няма много отговори, значи няма интерес" към темата.
Но в миг се замислих над това, колко често самата аз съм чела и ползвала подадената ми информация, с едно леко благодаря на ум, но без да отвърна на "доставчика - подател". Без да дам сигнал, без никаква индикация че има смисъл и движение по линията, че нишката не е прекъсната.
С тези си мисли и думи, не казвам че очаквам всички сега да ми отвърнете, а само че осъзнавам грешката си. Информацията е за това, за бъде давана и който желае и е отворил съзнанието си за нея, ще вземе своето. Освен това съобщенията не са толкова начесто, че да се приемат като спам или да досадят, така че продължавам. :)

Пожелавам ви успехи, приятни случвания и поводи за усмихване

Няма коментари: